سپینې سپینې--- پوست کنده

سپینې سپینې--- به ویب بلاګ پوست کنده خوش آمدید

سپینې سپینې--- پوست کنده

سپینې سپینې--- به ویب بلاګ پوست کنده خوش آمدید

استعفای دو مقام بلند پایه ی افغان و چونچرای ناصالح

دو مقام ارشد امنیتی افغانستان استعفا دادند


دو مقام ارشد امنیتی افغانستان به دلیل "کوتاهی" در تامین امنیت برگزاری نشست مشورتی صلح کابل، از مقام هایشان استعفا داده اند.


حامد کرزی، رئیس جمهوری افغانستان استعفای حنیف اتمر، وزیر داخله (کشور) و امر الله صالح، رئیس عمومی امنیت ملی افغانستان را پذیرفته است.


امر الله صالح که از باند بز پنجشیری است یک از مقامات بلند پایه ی میباشد که از ۲۰۰۱ به این سو در مقام ریاست ملی میباشد و هموطنان ما هزاران کوتاهی های و کشت و خون های را دیدند که هیمن دیګ و هیمن کچالو بود، مګر در آن وقت هیچ یکی هم کله ګک خود را شور ندادن، حالا چه بګویم که سیا ... اوباما چه فرمانی صادر کرده که به جای یک دو دو تا استعفی خود را به کرزی جان پیش میکنند....


در نخستین روز برگزاری نشست مشورتی صلح کابل، محل برگزاری این نشست هدف حملات راکتی قرار گرفت و نیروهای امنیتی تا نزدیک به یک ساعت با شورشیان مهاجم در نزدیکی محل برگزاری نشست صلح، درگیر شدند.

این حملات همزمان با سخنرانی حامد کرزی، رئیس جمهوری افغانستان در گشایش نشست مشورتی صلح صورت گرفت، اما به هیچ یک از شرکت کنندگان این نشست آسیبی نرسید.

در اعلامیه ای که از سوی ریاست جمهوری افغانستان منتشر شده، آمده است که رئیس جمهور با وزیر داخله و رئیس عمومی امنیت ملی در مورد حوادثی که در روز برگزاری نشست صلح صورت گرفت، تشکیل جلسه داد.

اما اعلامیه افزوده که "توضیحات" ارایه شده از سوی این دو مقام امنیتی برای رئیس جمهور "قناعت بخش نبوده است."

لحن این اعلامیه می رساند که وزیر داخله و رئیس عمومی امنیت ملی افغانستان، مجبور به کناره گیری از وظایف شان شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد