سپینې سپینې--- پوست کنده

سپینې سپینې--- به ویب بلاګ پوست کنده خوش آمدید

سپینې سپینې--- پوست کنده

سپینې سپینې--- به ویب بلاګ پوست کنده خوش آمدید

شاشیدن‌ روی‌ عکس‌ احمدشاه‌ مسعود


(گزارشگر: ر. س‌. ـ کابل‌) صبح‌ ۲۴ قوس‌ ۸۱ دریور لاری‌ که‌ دارای‌ نمبر پلیت‌ پاکستانی‌ بود در چارراهی‌ مکرویان‌ از طرف‌ پوسته‌ حوزه‌ نهم‌ به‌ جرم‌ این‌ که‌ عکس‌ احمدشاه‌ مسعود را به‌ تخته‌ عقبی‌ موتر لاری‌ نصب‌ کرده‌ لت‌ و کوب‌ و قنداق‌ کاری‌ شد. آنان‌ به‌ وی‌ می‌گفتند که‌ شما پاکستانی‌ها به‌ آمر صاحب‌ توهین‌ کرده‌ و عکس‌ را در عقب‌ موتر نصب‌ کرده‌ اید.

دریور فریاد می‌کشید که‌ من‌ از شینوار جلال‌ آباد هستم‌، هدف‌ من‌ توهین‌ نیست‌ بلکه‌ به‌ او علاقه‌ داشتم‌، حالا که‌ بدون‌ موجب‌ بی‌آب‌ شدم‌ می‌دانم‌ که‌ چه‌ کار کنم‌. با میانجیگری‌ چند نفر دکاندار دریور از چنگ‌ آنان‌ نجات‌ یافته‌ و با موتر خود به‌ طرف‌ پل‌محمودخان‌ حرکت‌ کرد. در نزدیکی‌ مسلخ‌، دریور دوباره‌ موتر را توقف‌ و عکس‌ را با خود گرفته‌ به‌ طرف‌ زمین‌های‌ زراعتی‌ در کنار سرک‌ برده‌ و روی‌ زمین‌ قرار داد و در محضر عام‌ روی‌ آن‌ شاشیده‌ و با تکسی‌ از محل‌ فرار کرد. کلینرش‌ لاری‌ را برد.

مردم‌ رهگذر و کسانی‌ که‌ از مسلخ‌ گوشت‌ می‌گرفتند به‌ شمول‌ افراد نظامی‌ صحنه‌ را مشاهده‌ و هر کدام‌ می‌خندیدند و کسی‌ نبود که‌ عکس‌ را بردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد