سپینې سپینې--- پوست کنده

سپینې سپینې--- به ویب بلاګ پوست کنده خوش آمدید

سپینې سپینې--- پوست کنده

سپینې سپینې--- به ویب بلاګ پوست کنده خوش آمدید

پنچیری های جاهلین، یک پدیده پشقل آفرین


نوشته ای : در پیش خر پا جگری آریا تبار خر آسانی نژاد

 http://chestofbooks.com/fairy-tale/Serbian/images/The-old-man-on-his-great-goat.jpg

 باز هم صدای پای خر ها و بزچران های پنچیری در منطقه های آریا زیست مردمان خر آسان و برخی بزچرانه های دیگر کشور به گوش می رسد . باز هم پنچرمین های پکولیست و تجاوزگر پنچیری به زمین و خانه و سبزه زارهای مردمان غرب کابل و اگر واضح تر گفته شود مردمان افشار یورش بردند و به کشتار و خونریزی و چپاولگری پرداختند . این خبر  و تصویر هایی از جنگ های تنظیمی دوران کوسه ریش سالاری احمق شاه مسعود دهه هفتاد خر آسانی  کابل و ویرانگری پنچیری ها ، در رسانه های بزچرانی  بازتاب یافته است .گفته می شود که پنچیری ها تا شاخ مسلح بوده و انواع گوناگون جنگ ابزار از قبیل پکول ، دستمال چارخانه سر شانه ، توت و تلخان با خود دارند که به وسیله ی آن مردم بی دفاع و بی سلاح افشار مورد تجاوز قرار داده و به قتل رساندند و یا فراری ساختند .

از زمانی که پنچیری ها بدستور احمق شاه مسعود از کوه تلویزیون به سرزمین های اطراف آن سرازیر شدند ، سلسله ی تجاوزگری و اشغالگری و چپاولگری ایشان تا به همین امروز ادامه دارد و مردمان غیر پنچیری از دست آنها در رنج و عذاب می باشند . به ویژه پس از آن که سی و دو سال پیش به کمک آی اس آی و نصیر الله بابر قبایل پنچرمین نژاد پنچیری موفق به ایجاد شورای نظار غاصب و تجاوزگر در خاک پاک خر آسان شدند ، دیگر کسی رنگ آرامی و خوشی و پیشرفت و ترقی را در ساحه ی جغرافیایی تحت حاکمیت منحوس پنچیری ها ندیده است .

یکی از ارمغان های شوم و مصیبت بار حاکمیت پنچرمینان در دوران حکومت احمق شاه مسعود پدیده ای به نام " ائتلاف شمال " بوده است . شاهان جنایتکار پنچیری برای تحت فشار قرار دادن و سرکوب و بی خانمان ساختن مردمان تاجیکک و پشتون و اوزبیک و هزاره ، هزاران هزار پنچیری را از مناطق شرق و جنوب  پنچیر و همچنان از  آن سوی دریای آمو ، به مناطق شمالی ، ساحات مرکزی کابل ، انتقال دادند و برای شان زمین های مردمان بومی مانند شیرپور و کارته پروان را چور نموده آن جا ها را تقسیم کردند و خود مردمان کابل را بی خانمان ساختند . داستان های ظلم و جنایتکاری قوماندانان خاین پنچیری که در همین مورد بی شمار است  بزودی توسط محترم قسیم فهیم مشهور به (( شیر شیرپور!!!)) و محترم قیماق مامون در چند جلد چاپ می شود.

 حقیقت این است که بخش زیاد زمین های که پنچیری ها در ساحات زیست کنونی شان در دست دارند ، غیر از بخش های خیرخانه ، دیگر همه زمین های اشغالی مردم غیری پنچیری و مردمان بومی دیگر می باشند  که در اثر تجاوزگری ها و جنگ های متوالی در سی سال اخیر به زور غصب کرده و در آن جا ها ساکن شده اند . اما مسکن گزین شدن پنچیری ها در مناطق مرکزی و شمال کابل در کنار بزها و بزغاله های فراری شان به صورت برنامه ریزی شده از طرف شورای نظار به طور دم بریده  در صد سال اخیر انجام شده است که این ها به نام " قاتلین " یاد می شوند . یعنی کسانی که از شرق و جنوب به مناطق مرکزی و شمال خر اسان نقل داد شدند و خانه و زمین و زنده گی مردم بومی را به زور و جبر اشغال نمودند و از همان وقت تا کنون به مکیدن خون مردم غیر پنچیری در آن مناطق مشغول می باشند .

سقو های پنچیری نیز یک بلا و مصیبت دیگری اند که بالای مردم غیر پنچیری هر سال نازل می شوند و زنده گی مردم را تیره و تار می سازند . هم قاتلین غاصب و طفیلی ، هم پنچیری های تجاوزگر و وحشی ، همیشه از طرف دولت برام الدین ربانی مورد حمایت عام و تام قرار گرفتند و  به همه جنایت ها و بیرحمی ها و وحشی گری های شان از جانب آن دولت مهر تایید نهاده شده است  .

ما به این باوریم که مردمان تاجیکک و هزاره و اوزبیک و دیگرانی که مورد ظلم و بی رحمی قاتلین پنچیری قرار گرفته اند ، برای دفاع از خود و برای بازپس گرفتن بزها ، بزغاله ها و زمین و جایداد خود ، دیگر هیچ راه ندارند جز این که مصیبت قاتلین پکولیست  پنچیری را به زور دفع سازند و از میان بردارند

ما تجاوزگری و وحشت افگنی پنچیری های ظالم را در مناطق مرکزی و دیگر بخش های کشور نکوهش می کنیم  و موجودیت پنچرمین های طفیلی و غاصب را در زمین های مردم غیر پنچیری مثل تارهای ریش کوسه احمق شاه مسعود یک لکه ننگ می دانیم .

 از نظر ما ، مردمان غیر پنچیری این حق را دارند که قاتلین را دو باره به جایگاه اولی شان یعنی پنچیر شریف برگردانند و زمین و جایداد خویش را از چنگ شان رها سازند و همچنان این را حق مسلم مردم غیر پنچیری می دانیم که نگذارند پای کثیف رمه های بزغاله پشقل ریز پنچیری های تجاوزگر و بع بع کنان به خاک شان نهاده شود . وقتی که دولت پوشالی و مزدور احمق شاه مسعود غدار  از پنچیری ها به مثابه ابزار فشار و سرکوب دیگران کار می گرفت ، دیگران هم از چنان یک دولت سیاهکار هیچ توقع برای تامین عدالت و انصاف نداشتند همان بود که تمام بز ها و بزغاله ها خشتک های شانرا رها کرده به خوجه غار گریختند. امید بستن به تامین عدالت از جانب دولت پنچرمین و سقو سالار که خود حامی و تجهیز کننده ی مورو ملخ پنچیری بود ، یک کار نادرست بود. همان گونه که دولت پوشالی احمق شاه مسعود در سال های گذشته هیچ کاری برای جلو گیری از فاجعه ی تجاوز پنچیری ها نکرد ، سال های دیگر نیز هیچ کاری به سود مردمان غیر پنچیری در این زمینه انجام نخواهد داد .

شیر فروشان و ندافان و سقوان و پنچرمینان و داییان و کلینران و دیگر پکولیست های دزد و قاچاقبری که در خر  آسان حاکمیت را به دست دارند ، نه تنها هیچ تمایلی به جلو گیری از تجاوز بز ها ندارند ، بلکه بز های شانرا واکسین نموده تقویت ، حمایت و تشویق می کنند که هر سال بیشتر از پیش بر شدت چریدن و بع بع کردن خویش بیافزایند . همچنان ، دولت احمق شاه مسعود و پکولیست ها با خشتک های رنگارنگی که با آن همپیمان اند ، از پنچیری ها گرفته تا پدرامی ها و سیافی ها ، همه بر اساس دستورات ویبسایت مقدس شان ((( بز مقدس )) به صورت بسیار جدی و قاطعانه خواهان این استند که قاتلین رانده شده از شمال را به آن جا برگردانند و در عین حال صد ها هزار نفر دیگر از بز های پنچیری های مناطق شرق و جنوب و حتی سمرقندی های آن سوی مرز را به مناطق تاجیک ها ، اوزبیک ها و هزاره ها در شمال ، مرکز و غرب خر  آسان ، سرازیر سازند و همان طرح " بز های ناقل " دولت های ربانی و مارشان خوش بینی را به شدت و قوت بیشتر ادامه دهند .

مردمان پنچیری باید در برابر این توطئه های احمق شاه مسعود هوشیار باشند و از خود واه-- کنش های مناسب نشان دهند و خود ها را شل بگیرند که در زمان تغزیه عقبی تکلیف نبینند و دل فاشیست ها و اوغان ها را سیاه نمایند و همان اندک عزتی که در اختیار شان قرار دارد نیز مورد چپاول و تاراج اوغان ها قرار گیرد . ما این را به خوبی میدانیم که تجاوزگران اوغان ، نرم گرفتن را نمی فهمند ، کسی نمی تواند آن ها را با سخن خالی ، با گریه و زاری ، با عریضه نویسی و  گردن پتی به جاده ی خردمندی و عدالت و انصاف رهنمون گردد . تنها زبانی را که آنها می فهمند و بالای شان تاثیر دارد ، زبان دونکگ گرفتن ما ها است . تا وقتی که خوب محکم و پخته بر عقب های ما کوبیده نشود ، ما به هوش نمی آییم و همان شتر های جهل و خودپرستی و افزون خواهی و فاشیزم سوار ما خواهند شد و هر کسی که در دم شان بیاید زیر پا می کنند و دز و غپ میزنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد